kuul

Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.
Tagen av Rebecca


Namn: Emelia Marklund
När fyller han/hon år?: 18maj ?
Vart träffade du han/hon?: Nå år sen typ tro jag
Är hon/han rolig?: ja
Tycker du om honom/henne?: Oja
Namn: Hanna Åberg
Har ni träffats?: Ja
Är ni bra vänner?: Jodå,
Kan du lita på han/hon?: Oja
Hur länge har ni kännt varandra?: Det vet jag inte.
Beskriv honom/henne: Hur snäll som helst, någon som man kan lita på i alla lägen:)

Namn: Paj
Var träffades ni första gången?: När jag börja vara med hennes syrra typ, längesen.
Är personen viktig för dig?: Ja

Namn: Richard
Hur länge har ni känt varandra?: Ett bra tag :)
Har du kysst honom/henne?: Ja
Kan du berätta hemligheter för den personen?: Beror på vad det är.

Namn: Fredde
Är ni släkt?: Nej
Hur är han/hon till sättet?: Jadu, omtänksam antar jag.
Känner du honom/henne bra?: Hyfsat

Namn: Lizette Marklund
Hur gammal?: 15 år
Bor?: Skellefteå
Hatar du personen?: Onej

Namn: Sandra Hägg
Har du kramat henne/honom?: Ja.
Har du sett personen full?: hihi ja
Är personen äldre än du?: Nej

Namn: MatildaC
Är han/hon vacker?: jo
Minne av personen?: Jaadå
Har du hennes/hans msn?: Ja

Namn: ViktorJansson
Står han/hon nära dig?: Ja
Har du kramat personen?: Ja
Har du varit förtjust i honom/henne?: Oja



Har väääldigt lite kontakter eftersom jag nyss fick ny mobil, men det räckte :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0