HEEEJ

Kan berätta lite om igårkväll, jag var med Simon Viktor Filip och lovisa, vi var hos lollo och såg film, och tog sparkarna till coop osv, sen gick vi ut och åkte madrass, hur kul som helst, tills vi börja kasa snöklumpar på bilar, sen blev vi typ jagade, vi sparag hem till lolo eller jag och simon och viktor, och jag viktor hann gömma oss så simon fick ta all skit :] fast jonte och jeppe stod också där fast dom hade inte gjort nått ;).
Aja sen for jag och viktor hem hir vid halv 1 och sov, jag somade typ runt halv 5, inte kul... Vi sov till typ 10, sen vid halv 12 for han hem.
Nu har jag varit inne på stan, kom hem med en väska, örhängen, och krokar :]. Kan ta bilder sen, och lägger kanske in några bilder från igår.


Kommentarer
Postat av: vickej

kul att du typ snarka:]

2010-03-11 @ 18:50:29
Postat av: Stina

Du snarka älskling

2010-03-11 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0