Saker jag gillar i bloggar!

  • Bilder Det ska var mycket bilder, kan inte säga att jag ligger på topp med det själv men när jag läser andra bloggar ska det vara mycket bilder (Y)
  • Egna åsikter När folk skriver vad dom tycker och tänker, älskar att läsa sånt!
  • Pesoner som våga stå för vilka dom är Gäller mest kommentarer, folk som våga skriva vilka som är och stå för det dom säger, i bloggan och irl.
  • Snygga designer Min egen är fulfulful, men om en blogg har fin design är den roligare och läsa, fråga mig inte vrf men så är det.
  • Uppdatering Massa inlägg per dag gillar jag! Jag kan sitta och kolla in på samma bloff 20 ggr om dagen (hoppas på för mycket) men gillar dom som skriver mycket om olika saker, även fast jag inte sjävl gör det!
Två bloggar jag följer dagligen är Cissi & Frida, superbra (Y)

Kommentarer
Postat av: CISSI

true true, håller med dig! :D

2010-06-13 @ 17:51:23
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: frida

NAW, jag gillar!

2010-06-13 @ 17:52:57
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0