Visst

Skriv 8 saker du ser fram emot:

  • Sommarlov.
  • Min födelsedag.
  • När jag får pengar.
  • Ikväll.
  • 7 Maj.
  • Valborgs.
  • Nästa helg.
  • Nått. 

Skriv 8 sanningar om dig själv:
  • Jag älskar att åka bil och buss.
  • Jag har sjukt dåligt självförtroende när det gäller mitt utseende.
  • Jag släpper aldrig in dagsljus på mitt rum.
  • Jag bli jättelätt svartsjuk.
  • Jag har ångest över hur mycket pengar jag slösa.
  • Jag tänker väldigt mycket på allting.
  • Jag har verkligen inget tålamod och bli jättelätt arg och sur.
  • Jag är beroende av min mobil. Smsa hela tiden.

Skriv 8 saker du brukar säga:
  • ant. :]
  • gerej
  • okej
  • okej
  • okej
  • okej
  • okej
  • okej

Skriv 8 saker du har på dig nu:

  • jeanstights
  • underkläder
  • Linne
  • kofta
  • sockar
  • halsband
  • örhängen

Kommentarer
Postat av: cg

Du ser helt ärligt ut som en hund som löpt straight in i väggen med ansiktet före.

2010-03-11 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0