Lista

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? Annars skulle jag väl blivit dumpad?
HUR RAGGAR DU? Det vet man aldrig
VAD HETER DU? Stina Hedmark
KALLAS? stina!!!!
VARFÖR? för jag heter det!!!
VAD HAR DU GJORT IDAG? Sola!!
VAD SKA DU GÖRA IDAG? vara med vänner!!!
VAD VILL DU HELST HA NU? pengar!!
VAR ÄR DU NU? i soffan hemma
SAKNAR DU NÅGON NU? vetja
RÖKER DU? näe..
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN? valborgs?!?!?
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? rosa..
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG? Jag fyller år om 3 dagar!
VEM PRATADE DU MED SENAST? Viktor
VAD PRATADE NI OM? Vem vet
VAD GÖR DU JUST NU? Musik, lista
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN? Jadu, fråga mina vänner.
ÄR DU BLYG? nejdå
NÄR KRÄKTES DU SENAST? ett tag sen
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ? Minns inte
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? Viktor.
HAR DU GLASÖGON? nej
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ? nej
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? ja
ÄR DU HOMOSEXUELL? nej
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT? mkt
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? simpson!!
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET? Viktor "klar:]"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG? va?
HUR SVARAR DU I TELEFON? hallå!!
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN? vara med vänner
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Smsa!
HAR DU DVD-SPELARE? ja
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? mkt
HAR DU GOTT BORDSSKICK? jaa!!
VAD ÄR ATTRAKTIVT? vetinte..
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? halsen?
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nepp
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? veinte
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? näe jag var mindre
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Viktor!!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Tandkräm:(
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? kläder! om den har några!!!!!!
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? ibland
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? svår fråga.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? typ nu och neråt HIHIH
VAD KÖPTE DU SENAST? morötter..
BRUKAR DU KOMMA I TID? ja
HUR KÄNNER DU DIG NU? glad
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? svart
KAN DU LAGA MAT? ja
VAD PLUGGAR DU? skola
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? nej..
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ojaa:D
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? iiintte mkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0