Sundsvall

Okej, jag kan börja berätta om helgen, men jag ha inge bilder för jag får inte in dom.

menmen på fredagen var jag ju ledig, då for vi typ 11, det var jätte drygt att åka buss menmen vid 4 kom vi dit, då packade vi typ upp osv, sen gick vi och kolla på 94orna, 95orna och 96orna när dom hade match, sen hade vi match 10. vi spelade oavgjort, vi kom typ i säg vid halv 1, sov ingenting nästan för det var iskallt, när jag vaknade hade jag feber och var jätte förkyld så jag kunde inte spela, men vi vann iaf matchen vi hade då med 8-1. Efter matchen var vi på skolan och hade roligt, tills typ match igen moy övik, minns inte hur det blev? vi vann iaf, sen skulle vi sova 10.

På söndagmorgon upp kockan halv 6, äta frukost 6 och spela semifinal 8, jag hade fortfarande feber så jag kunde knappt röramig :( men vi vann med 3-2? Sen for vi och åt lunch och tillbaka till skolan och packa och städa osv, sen åkte vi till timrå för att spela final, kan säga att det blev nervöst, men det slutade att vi vann med 2-0. Sen kom killarna med bussen och hämtade upp oss, på bussen sov jag typ, fast vid 4 var vi framme i övik, då åt vi på max, sen hade vi match halv 6 där, vi förlorade den, fast den var inte viktig, vi åkte från övik vid halv 8, satt med filip hela vägen hem och typ sov. Vi var hemma vid 11 typ.
bilder kom sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0