Paa

Skola idag, hade en dålig dag från början, fick mig inte upp, när tobbe kom till mig var jag inte ens lite klar, kom försent osvosv,, på lunchen vart det slagsmål på skolan, jag satt typ en meter ifrån så jag var typ rädd:] sen mesig som jag är spang ja och sa till läraresom vart typ helt galna (A) Aja men det löste sif iaf, eller kanske inte, dom slogs efter 40 min igen(?)
Menmen jag behövde inte stanna på skolan hela dagen, mamma kom och hämtade mig, och nu ska jag duscha packa ihop lite saker till ikväll sen väänta på tobbe, vi ska på söder och äta glass sen ska vi till han så sover jag där. Och imorgon skulle vi kolla på nått på stan, så detbli dålig uppdatering från mig om ja inte sätter mig vid hals dator.



hatar höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0