oja

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
ja, trorde
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, eller bero påvem
3. Säg tre namn du lyssnar till.
Stina, hedich, och dudär, haha
4. Vad åt du senast?
Godis.
5. Har du fått någon komplimang idag?
ja
6. Har du varit med i en rättegång?
nej, eller kollat på några
7. Är du polare med grannarna?
Nej
8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska
9. Vilka länder har du bott i?
sverige
10. Senaste piercingen?
öronen
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
kanske i sundsvall? nej jag vet inte.
12. Gay?
nej
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
nej
14. Har du äggat någon?
nä:]
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej
17. Har du varit på stranden?
ja
18. Har du haft en stalker?
nej
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
ja?
20. Hur bra är din syn?
notgood.
21. Har du varit på ett party?
jag har party hela tiden?
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ja, vad mer kan hända att jag dör.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syster?
bero på vem DU är
24. Har du varit utomlands?
ja
25. Har du sett din bästa vän naken?
 ja
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har typ aldrig varit på nått:(
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nej.
28. Var är dina syskon just nu?
jadu, 1 befinner sig på psyket(?) därikring, dom 4 andra har jag ingenaning om.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
hahaha det vill du allt veta
30. Vem ringde dig senast?
Tobbe
31. Vilken tid gick du upp imorse?
8
32. Vad ska du göra i helgen?
vänner
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Alltså jag vet inte, sj? :)
34. När var du riktigt sjuk senast?
förra veckan
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Det vill du alltveta :]
36. Vad finns i din bakficka?
inget:(
37. Har du färglinser?
nej
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov, kanske drömde?
39. Vad är det första du gör på morgonen?
Kolla på min mobil;$
40. Vad ska du göra efter det här?
Se fiiiilm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0