hihihih

Okej, har inte skrivit på hela dagen, men anitingen har jag lega i s'ngen och varit för sjuk fär att gå till datorn eller så nått annat, var iaf förbi skolan idag för jag skulle hämta lite böcker, vart typ utskickad dirr av rektorn, haha känns ju roligt, det är iaf över 160st på skolan som är sjuka, dom tor att det är svininfluensan, några som har får det bekräftat, undra om man själv har det eftersom jag varit jättesjuk i en vecka (?). menmen tv kom till skolan så jag syndes i tven :]:]:] och det stod typ i alla tidningar om oss osv haha lite överdrivet kan man ju tycka, sen stängde söder ner baraför det är så många sjuka. Mobbad skola. aja nu ska jag sova och peppa för morgondagen, hoppas jag är frisk då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0