lördag

Om inte avensjuk, sluta komentera då, fattar inte vad du vill ha ut av det :)?

idag har jag iaf varit med min älskade tobbe, vi var och fikade på ainas, samtidigt som ambulansgubbarna kom och fick en utrykning, vi råkade höra vars dom skulle och for dit och kolla eftersom det var nära. En man hade blivit påbackad av en buss :/ efter det for vi hem till tobbe hade typ vattenkrig, solade, och hoppade studs, sen åt vi, sen for vi hit och såg film, vid 12 for vi till tobbe igen, runt halv 1 kom jeppe och richard och stannade ett tag, sen for jag vid 2 =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta :)

2009-05-31 @ 17:39:38
Postat av: Anonym

Söta :)

2009-05-31 @ 17:39:42
Postat av: Anonym

att du ska fatta att jag har rätt

2009-05-31 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0