Aa

Har inte hunnit skriva på ett tag, men kan berätta lite om dagarna nu

Fredag låg jag hemma helahela dagen och såg tv. Var typ sjuk :/
Sen lördag följde jag mamma till solbacken på morgonen, fick en ny mobil =D osv. På kvällen var jag med Jesper =) .
Sen idag for jag till Tobbe vid 3, vi gjorde väl inte så mkt, vi for till mig vid 5, då for vi ut och åt pizza, sen satt vi vid älven och åt glass, senare var vi med Jeppe och matilda, vi var inne hos migoch såg tv, efter ett tag for matilda och jesper och jag och tobbe pratade, såg tv osv. Vid 11 for han, då gick jag ut till jeppe och matilda och satt och prata med dom i typ entimme =)

Imorgon ska jag vara med tobbe, och mamam ska hämta min mobbe, så vi ska ut och köra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0