Lördag

Jag och mamma for förbi farmor och träffade pappa ett tag runt 4 tiden idag, sen när vi kom hem typ 5, då kom tobbe hit, vi åt, sen gick vi med nelly till tobbes pappa, där lekte hon med frida och elias och tobbe fick också leka... Sen gick vi hem typ 7igen, då såg vi film tände ljus och hade myysss. Sen vare ju att man skulle släcka allt, jag mamma och tobbe stod ute och kollade på allt mörkt, vi tände mamma ljus och satt oss och spelade. Fia med knuff, jag kom 2a, tobbe vann och mamma sist... Sen spelade jag och tobbe skippbo, jag vann 2 gånger :) :) NÄr klockan vart halv 10 gick jag och tobbe och la oss. Tände mer ljus och hade mys till halv 12 då for han hem. Nu ska jag försöka sova jag också. Men först måste jag spela lite the simsss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0