happaranda

Idag vaknade jag runt halv 7, gjorde mig klar osv. Vid halv 8 for  vi och hämtade tobbe :), vi åkte bil i ca 3 timmar tills vi var framme i happranda, vi gick ett tag på IKEA sen åt vi, sen gick jag och tobbe bort med nelly och kolla på lite djur och köpte godis osv, Sen gick vi och fikade. Sen kollade vi mer på IKEA. När jag och tobbe skulle gå ut med nelly ett tag, vad fick vi se, EN ÄCKLIG JÄVLA STOR RÅTTA. mitt där ute.. fyfan vad rädda vi blev. En bisamråtta ursh...
aja, vid halv 5 for vi på max och åt, sen for vi hemmåt, vi var hemma typ 7, då skjutsade vi hem tobbe och nu är jag hemma=)
Imorgon blire att städa och plugga på dagen, på kvällen blire att vara hemma och mysa med världens bästa tobbe (L)


 Råttan, fast man ser inte så bra...



Kommentarer
Postat av: jh

mamma måste ju försökt ta livet av sig då hon såg den där?

2009-04-01 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0