DH

min helg har varit roligrolig.
I fredags kom tobbe hit och hämtade mig vid 2, vi fick sjkuts till dh, han fixaade sin datorn osv. vi satt med jim alle vicky och macke, också var jag med sara. Jag orkade vara vaken hela fredagen och natten. Men jag var verkligen inte pigg.. Vid halv 6 gick jag och tobbe hem till mig och sov till typ 2, sen fick vi skjuts tillbaka. Då åt vi på max osv sen var vi ute och gick ochmassaa. Sen for vi hem vid 12 på natten igen och skulle sova till typ 3 vi såg film till typ 2. Macke bomade oss på telefonen men tobbe orkade aldrig vakna.. Så vi sov till 11 då skjutsade mamma tillbaka till Dh och gjorde inte så mkt, efter ett tag hämtade tobbes pappa oss. Vi for hem till han och åt osvosv sen var jag där hela dagen och åt middag sen for vi hem till mig och såg film, nyss for han. Nu ska jag se beck och städa och duscha =)= ) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0