hejj

dagens
humör:
glad trött
gjort: vaknat, kört moppe.
planer: Träffa älskling, fara till stugan
ser på: mackan :$
lyssnar på: Flipsyde- no more<3<3
läser: blogg
dricker: oboy
äter: Macka
bästa: Tobbe
sämsta: att jag skulle vakna 9
väder: För varmt..


vad gör du just nu:
Skriver, musik, äter
vad söker du: Nellys solhatt :O
projekt just nu: äta(?)
när hånglade du senast: Igår
är du pinsam på fyllan: kanske
är du blyg: Ibland inte alls och iblnad för mkt.
har du bra betyg: nej,
pinsammaste minne: många
barndomsidoler: mamma
roligaste resa: Spanien
äpple- eller apelsinjuice: Eftersom jag inte kan dricka apelsin så äpple
vilken tid gick du upp idag: halv 10
när kräktes du senast: Det måste ha varit många år sen.. Håller mig borta från sånt :$
varför hånglar man: Mysigt ;)
vilken låt lyssnade du senast på/lyssnar på just nu: Flipsyde nomore
har du sovit i din egen säng inatt: ja
har någon annan sovit i din säng inatt: nej
har din pappa glasögon: Ibland tror jag
har din mamma glasögon: ja
har du glasögon: nej
bor du i sthlm, gbg eller malmö: Skellefteå
vem är du kär i just nu & varför: Tobbe, för jag älska han

har du sagt "jag älskar dig" till någon idag: Tobbe,
är du homosexuell: Nej
kyss på första dejten: är det en fråga?
vad tycker du är äckligt: spy
vad såg du senast på tv: Mysteriet på greveholm
vem fick du sms ifrån senast & vad stod det: "jag älskar dig med"  Från tobbe,
är du morgonpigg: om jag har nått roligta tt se framemot.
har du köpt någonting idag, i så fall vad: Nej, ska på coop snart
tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl: Inte längre, förr vare det värsta jag visste.
vem ringde dig senast: Jeppe
vad tycker du om sex före äktenskapet: Det tycker jag att folk får ha om dom vill.
hur svarar du i telefonen:  Hallå
har du borstat tänderna idag: Ja,
tycker bäst om varm eller kall oboy: Olika beroende på årstid.
vad har du för intressen: Vara med tobbe, tita på älgar och äta kyckling och se simpson
längd: 1,60 Mättidag!

vikt: Mellan... 49-53 ?:$
hårfärg: Blond
lyssnar på: alllt
lyssnar inte på: det jag inte vill lyssna på
dricker: Det som är gott.
längtar till: när jag och tobbe ska till lycksele djurpark(L)(L)
längtar inte till: till. Skolan kanske(?)
dansade sist:  jag dansa
äter: nu
såg sist på bio: enn natt på museet 2 med tobiiias
resa:  inge
klädmärke: vetja
favoritdjur: älg
favoritskor: Olika

imorgon: Träffa tobbe på jobbet, stuga, sova, åka båt med tobbe, (gummibåt...)
dagens musik: bra musik
dagens göra: handla mer godis, se film, sova.
dagens klädsel: shorts linne, kofta
glädje just nu: Solen.
vad vill du göra just nu: gå ut och sola
hur mår du just nu: mätt trött glad.
hur dags gick du och la dig: halv 2.
vad behöver du mest just nu: pengar
vem kysste du senast: Tobbe
varför kysste du honom/henne: För jag älskar han
När grät du för sist: igår hos tobbe.
varför grät du: nämner inte det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0