Hahah

Nu var det jätte länge sen jag skrev..

Men idag r det iaf skolavslutning, var på stan med elliot som hjälpte mig att hitta en klänning, =) Efter avslutningen ska jag vara i stugan med familjen och tobbe :)


Har tråk nu.. :


1. Är du singel nu? Nej

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? ja

4. När hade du sex senast? ett tag sen

5. Har du kört oskyddat nån gång? ja

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej

8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja

9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? bero på hur man ser de

10. Haft sex på fyllan? nej

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? knej

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja

13. Sparat något från ett gammalt förhållande? ja

14. Somnat gråtande pga kärleken?  Ja

15. Varit otrogen? mm,

16. Ångrade du dig? oja,

17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? halv år nu

18. Har du någonsinn varit kär?  jag är det

19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? tror jag inte



KOMPISAR

21. Har du nån bästa vän? nej

22. Är du ofta med dina vänner? ibland

23. Vad brukar ni hitta på? olika

24. Bästa minnet med nån vän?  olika

25. Säg namnen på några vänner? Jeppe, richard navve jeppe osv

26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? ja

27. Har du hatat din bästa vän? inte hata

28. Litar du på din bästa vän? har inte nån

29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ja

30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?  ja

31. Vart bor din bästa vän? skogen

32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? vetja

33. Har du ljugit för någon kompis någongång? intemkt

34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? säkert

35. Ljuger du för dina vänner ofta? nej

36. Vilken kompis var du senast med? Elliot

37. Har du många kompisar i din klass? i den klassen jag ska i ja

38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? I den klassen ag ska gå i är det nog dom flesta killarna 

39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Amanda och... navve


SISTA SOM

40. Du fick en puss av? tobbe

41. Sov med dig i samma säng? tobbe

42. Du delade ett riktigt skratt med? tobee.

43. Du gick på bio med? tobbe

44. Du höll i handen? tobbee

45. Du gick på stan med? elliot

46. Delade en pizza med dig? tobbe&macke

47. Du ringde? mama

48. Skickade ett sms till dig? tobbe
49. Du kramade? Sofie

50. Gjorde dig lite besviken?vet inte

51. Gjorde dig mycket besviken? vet inte

52. Du skrev med på msn? johan

53. Du snackade skit om? vet inte

54. Du åkte bil med? tobbe mamma nelly

55. Gav dig en komplimang? mamma

56. Du kollade på film med? tobbe

57. Du åt med på resturang? tobbe

58. Betalade något åt dig? mamma

59. Grät inför dig? typ tobbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0