Stå ut och läs

jag kan säga att jag har lite att göra !!

Namn - Stina Hedmark
Piercingar - Öronen,
Tatueringar - Inga
längd - 160
Skostorlek - 36-37
Hårfärg -  Blond
Vad är du rädd för - Djur
Vem/vilka vet mest om dig? Tobiias
Gillar du att tvätta - Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana - Har inte emot den
Vad ska du göra ikväll? Sova antar jag
Önskar du att du bodde någon annanstans - nej
Tänker du på självmord - Nej
Tycker andra att du är attraktiv - Bero på vilket sätt ;)?
Vilket shampoo använder du - olika
Morgon- eller nattmänniska? Mer natt måste jag erkänna.
Sparare eller slösare? slösare
Har du några homosexuella vänner? Ja
Bio eller promenad? bio
Är du kittlig? lite
Rädd för insekter? jaa.
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov antar jag
Nämn något som gjorde dig glad igår: Viktor
Vilka är viktigast för dig? Mina närmaste
Snarkar du? nej
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga
Stökigt eller välstädat? Städat,
Vad gör du om du får hicka? Blir arg


Favorit..
Mat -
kyckling
Låt - Olika
Dryck - Cola
Film - Ser sällan filmer.

Har du nånsin..
Gråtit över en pojke -
ja
Gråtit över en flicka - ja
Ljugit för någon - ja
Varit i slagsmål - beropå
Blivit arresterad - nejdå



Antal
Gånger du varit kär -
Några
Gånger ditt hjärta brustit - inte allt för många gånger
Hjärtan brustit på grund av dej? - vetja
Personer från grundskolan du har kontakt med -  jag går grundskolan ?
Gånger ditt namn varit med i tidningen - Ingenaning där heller.
Ärr du har på kroppen - Där kom den igen, måste vara upp mot 7 st?


Senaste...
Bok du läste -
Som min egen skugga
Personen du fick brev av - Hm
Personen du fick sms av - Viktor
Gången hela din familj åt middag tillsammans? - idag
Saken du köpte - Smycken


Vad har du gjort idag - varit med tobbe
Brukar du svära mycket - nej
Hur tidigt stiger du upp - När det behövs
Gillar du att slåss - näe
Vad är du allergisk mot - inge
Var har du ont - Ingenstans
Använder du hårspray - nej
Favorit serie - Simpson
Håkan Hellström eller The Ark - Håkan
Gillar du ketchup - som navid sa en gång, ingen korv ingen kechup !!
Är du glad nu - Arå
Var du glad igår - Jarå
Varför? - För en person fick migdet
Vad dansar du till - jag dansar inte
Stockholm är - Stort?
Göteborg är - En stad?
Kan du sjunga -Inte så andra får höra
Gillar du att sjunga? Nej
guld eller silver - silver
Spaghetti eller makaroner - Bero på till vad
Ett land du helsat vill besöka thailand eller hawaii - Hawaii


VEM :
Saknar du-
Ingen vad jag kan komma på
Vill du döda - Ingen
Rörde dig sist - nelly
Kysste dig sist - Tobbe
Kramade du sist - Tobbe
Vill du prata med - Tobbe
Skrek du på sist - Tobbe
Vill du vara som - Mig själv triv jag bra med
Sårade dig sist - kan intekomma på någon nu
Vill du bli galet full med - isabelle;)
Gjorde dig riktigt glad senast - ^^
Ringde du senast - Tobiiias.
är vackrast på jorden - Min älskling


HAR DU :
För många vänner -
Omöjligt
Förföljelsemani - Säkert :O
Tvångstankar - ja
Någon annan psykisk sjukdom - nej
Någon fysisk sjukdom - nej
Någon skada - Nej
Färgat håret - ja.
Brutit några ben -nej
Egen dator - jaa
Bra självförtroende -Ja
Kysst någon - ja
Bjudit ut någon - nej
Varit kär - ja
Dumpat någon - ja
Blivit dumpad - ja
Varit otrogen - Ja.
Lämnat landet - ja
Rymt hemifrån - ja
Tuttat eld på nått - ja
Gjort något olagligt - ja



HUR :
Svarar du i telefonen -
halllåå
Fördriver du tiden - Dator
Mycket pengar har du - 300
Tjänar du pengar - Städar
Ofta Bäddar du sängen - aldrig
Ofta diskar du - inteofta
Ofta städar du - en gång i veckan
Många stör du dig på - Många
Ofta träffar du din familj - nästan varje dag..


VÄLJ :
Katt eller hund - Inget

Vit eller svart - svart
Varmt eller kallt - varmt
Vatten eller land - :S?
Sex eller kyssar - blandning?
Telefon eller internet - mobil
Musik eller tystnad - musik
Bok eller film - film
Leva eller dö - leva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0