okej

jag svara på frågorna nu, fast det blev inte mkttt..


  1. SAKNAR DU VÅRA TIDER ?:D   Ojjaa isa:D
  2. Ska vi hitta på nått snart?  Självklart <3<3

Vars har du stuga ?=)   jag har stuga i falkträsket =)
 
Varför valde du att gå om 9an?  Kände att de behövdes var inte så aktiv vårterminen om man säger så.

Vad har du för betyg nu?:) 6G 10 IG  blir bättring näst år jag lovar dig ;)

 visst är du ganska kort hur lång är du? Jag är 1,60=) vill inte bli längre, eller kortare
hur många syskon har du? fem, ingen bor med mig
har du mer killkompisar eller tjejkompisar? Ja
vilken är din bästa film? Hm, jag ser inte så ofta på film så jag kan nog ionte komma på någon
vad har du för mobil? Sony ericsson k660i

Varför förväntar du dig att dina vänner ska komma tillbaka direkt du blivit dumpad?   hihih den har sandrach redan fått sitt svar på :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0