Oja

En jobbig dag på jobbet, eller nej där ljög jag, jag satt mest och vilade tills sista timmen då jag slet ihjäl för att klippa gräset i en backe. Men kul att jag får 4000 för att mest bara sitta och chilla=) Men efter jobbet for jag hem och duschade, sen till stugan, då satt jag och jonna och läste lite bloggar, sen kom tobbe hit. Vi har fixai den lilla stugan, sett film osv, och i natt sover han här. Jag ska stiga upp 6, men det funka nog endå.. ?
Jag är uhur trött som helst, somnade i 2 timmar när tobbe städade, sen fick jag mig knappt upp, haha det tar på mina krafter att gå runt med en lite gräsklippare, men det finns en sak som roa mig där borta, säger inte vad HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0