Lycksele

Vi for på fredag runt 8, men eftersom min familj inte är så normal kom vi inte fram förän 11, mamma och tobbe var inte överrens om kartan. Men när vi kom fram for vi till djurparken typ dirr, jag och tobbe vart less vid 3, då for vi till hotellet, sen ut på "stan" och åt pizza osv. När vi kom tillbaka såg vi tv, var ute och kollade lite runt på hotellet och alla bilar som var där. Sen tog jag och tobbe en varm dusch i minst 30 min, sen var kallt för det spöregnade ute hela dagen. Sen la vi oss runt 11 och låg och pratade till typ 12. Då somnade vi.

På lördag vaknade vi runt 8. Gick ner och åt frukost, sen gjorde vi oss klara, vid 11 for vi till djurparken, vi gick typ där till 4, då packade vi ihop och for började fara hem, Var hemma runt 7


också på fredagkväll av min klantighet och tobbes jag vet inte vad hände nått så jag slog typ upp huvet, och fick världens blåmärke över hela axeln, känndes som jag bröt armen..




Vi fick se djur som bla. & mina älskade älgar <3<3


Också åkte vi tåååg.


och Nelly fick gå in med dom små djuren


Och jag kan lova att det var sånna här bilder ÖVERALLT, specielt på hotellet



Hotellet <3<3


Det är cola på handduken :)

Mitt och tobbes rum, lägg märket till tobbe där nere på golvet?




Ser köpte jag en hel del, och fick smink av tobbe =)



Älskar dig tobbe.


Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

tobbe är snäll :)

2009-07-28 @ 14:02:57
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0