Igååår

Blev ingen tid till att skriva igår, hade mycket att göra, men jaf for ju och jobbade halv 7, sen for jag hem på lunchen och hämtade tobbe och skjutsa hem han, efter jobbet for jag hem, åt sen for jag och tobbe till stan och köpte högtalare för 600, sen kom problemet hur vi skulle hem eftersom lådan var för stor :S, vi satt ett tag sen fick mamma komma och hämta, eller jag körde moppe.  När vi kom hem kopplade vi in dom, sen gick vi över till olov och kolla på kattungar haha, Efter ett tag bestämmde vi att vi skulle följa med dom ut i skolen och kolla på någon maskin, så någon simon kom och hämtade oss sen åkte jag tobbe olov och albin, det var typ bortanför långviken.
Bilder från igår kommer kanske imorgon om allt funkar, nu måstejag sluta skriva och ta moppen genom skogen till jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0