MIN IDOL!!

"Skål för alkohol! Orsaken till och lösningen på världens alla problem!"

"De sade att om jag kommer försent till jobbet igen så får jag sparken, och jag vill inte riskera det, så jag kommer aldrig mer att gå dit."

"Solen är det varmaste stället på hela jorden."

"Att försöka är det första steget mot misslyckande."

"Det är allas fel utom mitt."

"Min son, när du deltar i sportaktiviteter är inte det viktigaste om du vinner eller förlorar. Det viktigaste är hur full du blir."

"Jag struntar i om vår granne är världens trevligaste kille. Han är ändå en idiot. Så är det."

"Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår."


Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, klockren!

2009-12-04 @ 12:51:20
URL: http://alindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0