JUL

Har inte hunnit skriva nått för jag sov hos tobbe igår till idag, vi var ute på kvällen och såg film osv. Mamma hämtade mig vid 11 idag, for hem och träffade farmor och farfar osv sen träffade jag viktor ett tag. Och ikväll har jag städa lite, sen kom viktor förbi och fick sin julklapp och vi prata lite. Men nu ska jag fortsätta städa, och imorgon är det jul, ska fara och träna ett tag så jag orka med allting, sen blir det tv hela dagen, bli bara jag mamma och nelly, och mammas bror kommer förbi ett tag.
Jag och nelly satt och räka våra julklappar, hon blev smått sur för att det låg fler i min hög men sånt är livet när man är 2 år.
Visar imorgon vad jag har fått, uppdatera förmodligen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0