Sovgott

Idag var halva klassen och plocka blåbär, kännde mig inte så duktig på det eftersom när jag hade fyllt botten var alla klara (?) Efter det for iaf jag och sofie och jeppe hem till mig och hämta pengar sen for (hoppas jag inte glömmer någon nu) Jag sofie cissi åsa jeppe richard macke pontus joel och tim på frasses och åt, sen ica sen körde vi vidare och såg landkampen sverige finland, kollade inte så mkt men haha, efter det gjorde jag lite hemlisar, sen på kvällen var jag med tobbe ett tag, nu har jag sett film med mamma, män som hatar kvinnor. Har inte sett klart än, men det verka vara en bra film.
Nu borde jag lägga mig, för imorgon kommer tobbe hit klockan 6, ska skjutsa han till skolan, sen ska jag vara på rovön med klassen hela dagen, bli finfint.

Kan inte lägga in bilder från kameran eftersom jag har ingen sladd och jag får inte låna mammas datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0