Onödigt vetande

  • Jag ska börja 9an iår.
  • Jag har ig i 10 ämnen...
  • Jag har fått bra självförtroende
  • Det värsta jag vet är när någon annan mår dåligt.
  • Jag älskar att åka bil och lyssna på musik. finns inge bättre.
  • Jag hatar att bil blöt om händerna.
  • Jag har älskat simpson sen jag gick 3an.
  • Jag somnar till simpson varje kväll.
  • På 2 år har jag inte varit utam gratis sms mer än en timme.
  • Jag litar 10gånger bättre på killar än tjejer..
  • Jag har en jättebra killkompis som jag kan prata med om allt.
  • Jag har haft fingrarna i håret sen 7an :( ( Ni som känner mig vet vad jag menar)
  • När jag är ledsen måste jag ha musik.
  • Jag har svårt att slutgöra saker.
  • Jag spela innebandy med 94or. Loveit.
  • Jag är rädd att vara ute i mörker när inge lampor finns.
  • Om jag inte ser simpson ser jag barnprogram, hatar tv annars. 
  • Jag slösa pengar fort som tusan, 1000 kr på 2 dagar?
  • Jag kolla på min telefon hela tiden, har aldrig på ljud eller vibration.
  • Jag älskar loka
  • Jag hnar 5 syskon träffa ingen specielt ofta
  • Jag älskar att hjälpa folk.
  • Jag har tappat bort tanken att jag är 93a.
  • Jag har inte cykla på hela sommaren
  • Nu ska jag sluta skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0