måste bara

[x] jätte glad
[x] kär
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[ ] sjuk
[x] stressad
[x] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

någon som förstår dig: Viktor
någon som du saknar: Jonna
någon som du längtar efter: Vetja
någon som du hatar: Kan inte komma på någon
vem kramade dig senast: Viktor
vem pussade dig senast: -
vem ringde dig senast: Tobbe
vem ringde du senast: Tobbe
vem var hemma hos dig senast: Viktor simon
vem var du hemma hos senast: Tobbe
har du några kärleksproblem: nej
har du ätit något idag: Nej
har du pratat med någon idag: ja
har du gråtit idag: Ja
har du skrattat idag: ja
hur lång är du: 160

Jag:
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: Nej
Svär ofta: Nej
Sjunger i duschen: ne
Är en morgonperson: nej
Skulle kunna ha pyjamas på skolan: Ja
Är kär i kärleken: Ja
Skrattar åt mina egna skämt: Ibland
Vill ha barn: Ja,sen
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Kanske.

Har du:
Glasögon/linser: nej
Piercingar: öronen
Syskon:  ja 5 st
Jobb: Skola
För många vänner: nej?
Rymt hemifrån: ne
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: arå
Dagens skämt: Kommer in pånå
Sagt "jag älskar dig" till någon: jo
Varit kär: Jaa
Gjort något olagligt: Ja
Somnat i skolan: Ja..
Brutit ett ben: nej
Tappat bort mig i min hemstad: Nej
Sett en fallande stjärna och önskat: ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov: Nej, får oftast gå ut?
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: jaa
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: ja

Hur ofta brukar du:
Titta dej själv i spegeln: När jag får lust
Ha ångest: jo.
Drömma mardrömmar: nej
Klä dig i svart: Händer ( Eller ibland råka allt bara bli svart, försöker variera ;) ) 
Lita på folk: någon enstaka

Sista personen som:
Sov i din säng: Viktor,,
Såg dig gråta: Tobbe
Du delade en dricka med: tobbe
Skrek på dig: Mamma
Du fick sms från: Viktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0