Jaaa

´Har lite tid att skriva nu, igår vaknade ag 10, trött som bara den eftersom jag somnade 5 (?) men då for jag och hämtade upp elina inne i stan vid halv 12, när vi kom hit kom viktor och simon, sen petter, då dåg vi the ring, mtt i filmen kom macke, och i slutet kom erik och jonas, vi satt och prata och gick ut och körde moppe osv, sen for alla utom macke smon jonas och erik, då satt vi vid datorn osv sen for dom också.
Efter middagen var jag med tobbe tills jag skulle till campus och se innebandy, men allt blev totalkaos, det slutade med att jag och viktor for hem någongång vid 10 till mig. Vi såg film sov osvosv..
Idag ska jag vara barnvakt med tobbe.ska nog fara snart,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0