helgen

Kan berätta lite om min helg nu.
Igår for jag iaf upp till isladan och träffade cissi sandra osv vi kollade på 95ornas match. Efter den for jag hem till tobbe och åt. Var med han ett tag. Vid 6 kom viktor till mig, vi kolla på tv osv han for vid halv 8. Då for jag på coop och köpte lite saker sen vidare till tobbe. Vid 11 for jag och skulle köpa mat på krysset, då träffa jag joel tim jonte liz osv och prata med dom tills jag glömde bort tiden, skyndade mig till krysset, kännde mig inte dmal när jag sa allt vi skulle ha, haha. For hem till tobbe igen och åt sen spenderade jag natten där.
Idag har vi vari på matfesten och stan, sen färga tobbe mitt hår. Nu är jag blooond, vart typ inte nöjd men ;$
Nu ska jag ta och lägga mig, upp tidigt och till skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0