Veckan

Lite om veckaan.

I tisdags fyllde jag ju år, var på skolan ett tag, sen var jag med tobbe. Vi får på stan och åt på tatung med mamma, hon bjd :$ Sen for vi hem till tobbe igen.
I går var jag också med tobbe, osvosvosv
Idag var jag på skolan, efterskolan for jag hem och gjordemig klar osvosv, sen vid 7 for jag ut och mötte en massa, bl.a pone navve matilda jeppe richard rasmus robin osv, sen for vi och sökte en grillplats, jag tror vi vart 16 stycken som var och grillade, vi stannade tills typ 10, då for jag matilda pone robin ramus navve jeppe nille olov jonte lizette och tim hem till rasmus och såg film, vid 12 for jag därifrån.
Vad gjorde du på valborgs :)???


Kommentarer
Postat av: JeppEgRuNDsTrÖm heHU =)

Vi var inte lugna =)

2009-05-03 @ 04:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0