Tosdag

Skola idag, iaf på morgonen. På luchen for jag på stan och åt med Jonna. Sen stannade jag där till typ 3, fick 400 kr av mama att köpa kläder för, hittade typ iinget :S Vid 6 följde jag tobbe hem tilll honom och stannade till 9.
Imorgon ska jag till skolan och prata med syon, sen blir det stan, sen fara till lassa och träffa tobbe senare vara med han, så jag är inte säker på om jag hinner skriva imorgon.

Ska också nu försöka byta praoplats, jag tycker inte om att vara på dagis. Hade det inte varit fär lilla solstrålen hade jag inte stanna där.

Men nu har mikael sakt att jag kan få vara på lassa eller på äldreboende, fåse hur det blir, vet inte själv vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0