SS

DREAMHACK I HELGEN ÄGDE.
På fredagen kom jag dit vid 6 tiden med sara, då träffade vi els asimon och robin, vi gick ut på stan och for på dallas psv, sen in på dh igen, lite då och då gick vi ut, sen vid 12 tiden for elsa och sara hem, då gick jag robin och simon ut och gick, och vid 3 skjutsade albin mig till macken. Där köpte han godis åt mig också :$ sem var det bara dryg mellan 4-7 tidne, dom flsta sov och jag satt vid datorn och var lite med albin osv. Sen kom mamma och hämtade mig halv 8, då for jag hem och fixade lite sen skjutsade hon tillbaka mig,

när jag kom tillbaka var elsa där, sen kom sara, vi gick på ica och köpte godis chips och läsk osvosv. Sen tillbaka till dh, träffade folk och spelade osvosv, Sen vid 4 for vi på max och åt. Sen var jag och els aute och gick med våra snygga glasögon och kapsar. Sen var vi mest och chillade på dh hela kvällen, pratade lite med erikO albin och tog simons datrorn och tog rasmus datorn och jag var så jävla trött hela dagen så jag inte kunde tänka och så jag var över pigg.

Men vid 12 for els aoch sara igen, då satt och och erik i en fotölj och typ sov, eller vilaaa.. sen var natten dryg igen. satt mest vid datoren, sen somnade jag mellan 5 och halv6, då kom mamma och hämtade mig och då for jag hem och sov.

nu måste jag skynda mig och duscha sen ska jag vara med elsa, ring oss :D:D:D``
0706518413

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0