Skola

Idag skolan. En lektion, typ 2 timmar. Sen hk och äta glass. Sen satt jag alex och jennifer i cafeterian. Vi orkade inte sitta länge så vi bestämmde oss för att sluta vid halv 2, då for jag Filip och simon hem till mig. Var med dom ett tag sen for dom vid 3, då for jag och mamma på max och köpte mat, när jag kom hem gjorde jag mig klar, sen kom sara filip och simon hit, då cyklade vi till pan typ vid 7. Där träffade vi Emelie Petter erik ali osvosv. Men det var inte så kul, så vid 9tiden gick jag emelie simon och filip till max och åt lite. Sen for emelie tillbaka till pan. Jag och simon for hem till mig. Efter ett litet tag kom filip också. Vi låg typ och sov och såg film. Nu har dom just farit och jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0