aaa

Igår hade vi träning på kaplan hela dagen, beeptest också, klarade 10,2 :D:D sen for jag hem och duschade osv, sen vid 8tiden for jag och mamma på ica, sen skjutsade hon mig till navve, var med navve och sara ett tag sen gick vi ut och mötte Petter. vi gjorde inte så mycket så mamma kom och hämtade mig efter ett tag.
Idag har jag varit med emelie hela dagen, vi har mest varit ute, sen cyklade vi till kaplan och kollade på min match, sen for vi och mötte jepser, sen hem till emelie och såg tv osv.

__________________________________________________________________



HUR

svarar du i telefonen: hallå

tycker du om gul-bil-leken: inte kul

mycket pengar har du i plånboken just nu: 26,50kr


VEM

pratar du med på msn just nu? Elsa sandra simon

Ringde dig senast? Mamma

pussade dig senast? filip

hade du sex med senast? gissa

vill du kasta en sten i huvudet på? Simon

är din bästa vän av samma kön? ingen
ditt 10:e sms ifrån? Pontus
umgicks du med senast? Emelie och jesper
sov du med senast? Filip på dagen typ hahahaha

vem fick du senast sms av? Navve.
vem tänker du på nu? Filip
pratade du senast i telefon med? Mamma

vems hus var du senast i? Emelies

sa du senast "jag älskar dig" till? filip

vem önskar du var med dig nu? Filip


 VAR
var är din telefon? Framför mig
var  handlar du mest? coop
var fick du tag i tröjan du har på dig? bikbok


HAR DU NÅGONSIN

hånglat i mer än 3 minuter? Ja

hånglat i skogen? ja
kört över hastighetsgränsen? alltid

hånglat med en främling?  nej


Kommentarer
Postat av: Ratad

Vilken Simon?

2008-09-23 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0