aa

nu jaghar inte skrivit på ett tag men jag orka inte.
 Men i tisdags var jag på söder med filip och simon, och före det var jag och kolla på filips innebandyträning med sandra. Sen igår var jag med sara på stan vi åt luch där, sen tillbaka till skolan, sen for jag hem. på kvällen var jag på sämst humör, men emelie lyckades dra ut mig iaf, vi for på sibylla sen var vi ute och busa lite kring skolan, sen kom jonte och elias också, sen for alla, då gick jag med elias hem, påvägen hem träffade vi simon och filip. alla fot utomjag och filip, då vart det som det vart :(
Idag har jag inget gjort mycket, har varit jättejätte trött för jag sov kanske 3 timmar inatt (?) också har jag varit med mamma på coop....
Imorgon fåvi se vad som händer, hoppas mest av allt att filip vill vara med mig, menja..
Kanske skriver imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0