spööökstig

Skola som vanligt idag, slutade 3, då for jag hem, sen for jag och mamma på max=) Vid 6 tiden for jag och mötte elsa på coop, sen for vi på disco för 5or till 7or, vi gick in vid halv 7 ,coh 7 var det insläpp. Det var sunnanåF94 som hade det. Vi var där tills typ halv 8, då for vi till söder, där vare massa folk och vi gick upp till skogen för att gå spöksitgen, jag gick med elsa och simon,domvar jättejätte rädda :$ simon drog i mig så jag ramlade och gjorde illa knät :(. Ajamen efter den for jag och elsa till discot igen, men vi stannade inte så länge utan för till söder med simon och marcus, där träffade vi filip isaksandra emma melinda osvosv, sen for jag marcus simon filip osv några tillbaka till discot och var där inne tills det slutade =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0