hockey

Idag vid 8 cyklade jag och sara till nordanå, där lyssnade hela skolan på mietek grocher. Han var jättebra och det var jätte hemskt. efter det for jag till skolan och åt, sen for jag hem orkade inte stanna. Och bakade en fin kladdkaka. sen kom sara hit, vi åt glass och kladdkaka sen for vi och kollade på 95ornas träning, sen for vi på max, då kom elsa och prata med oss ett tag, sen cyklade jag och sara vidare till hockeyn, där träffade vi matilda julia sandra och ebba och stod meddom, sen i andra träffade vi filip och linus med=) Aik förlorade i förlängningen :(:(. menmen efter hockeyn for jag och sara på karamelltåget och köpte lite saker, sen for vi hem till mig och åt och såg eva och adam, och ddet gör vi nu med och nu ska vi sova för vi ska vakna halv 5och se en hemsk sak..... :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0