:(

Igår var jag jättetrött och typ låg och sov hela dagen, sen skullejag fara och träffa Sara i stan vid halv4, när jag kom dit stod jag och prata med hon och matilda ett tag, sen började jag bli yr och gick och satt mig, sen börja jag må illa och skulle gå ut och ta luft, jag hann inte gå långt då vart jag jätte yr sen vart allt svart sen vaknade jag på golvet :( jag slog huvet jätte hårt och fick fara in på akuten, jag låg där i typ 4 timmar, sen fick jag fara hem, dom kom aldrig fram till varför jag svimmade..  Men nu har jag iaf feber osv, jätte ont i huvet och nacken, har världens största bula typ.. Men idag vid 11 kom sara hit och vi gjorde fiskpinnar, sen följde jag med hon tillbaka till skolan och stannade där ett tag. Nu ska jag vila och föesöka bli frisk igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0