torsdag fredag

Igår hann jag inte skriva nått, menförst var jag iaf på skolan, det var inte en jobbig dag, vi hade 3 lektioner, på en såg vi lejonkungen. och sen hade vi hål i 2 timmar, men jag och amanda drog ut på det till 3 och satt och hade trevligt nere i caféterian.. Sen hade vi matte och vikarie, jag sa att alla snälla vikariar bruka säga att vi får sluta mkt tidigare, så vi fick gå 15 min tidigare :$ På kvällen for jag på söder med sandra, där vare massa folk och det var filmkväll men filmen sög, sen cyklade jag hem med marcus filip simon erik petter och liz, det tog väldigt lång tid att ta sig hem av någon konstig andledning. Vid kvart över10 kom sara hit, sen sov hon här.

vi vaknade vid halv 8, då gjorde vi oss klara sne for vi på skolan, idag har var varit jättejobbigt, när vi hade sett klart lejonkungen efter lunch började jag må jätte illa, så jag gick hem.
Ikväll blir det troligtvis pan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0