Lördag

igår skrev jag inte för jag var inte hemma så mycket, men på dagen for jag och mamma och hälsade på jonna och sanna i huset, sen följde jonna med oss och fikade. När jag kom hem åt jag osv, sen kom sandra hit.vi hade trevligt tills sara kom och hämtade oss och vi åkte upp till matteguth, där vare en massa folk, simon calle dajmen lowan anton mfl, vi chillade inne hos matte ett tag, sen gick vi ut. Då tappade dajmen sin keps, då skulle han gå tillbaka och hämta den, sen kan han aldrig tillbaka (?), efter ett tag vart det kallt så vi for till matte igen och såg film, jag simon sandra och matte dissade dom andra efter ett tag och sattt mest inne på mattes rum och pratade, sen vid 11 började jag och sandra gå hemåt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0