Helgen

Jag har inte haft ork att skriva dom senaste dagarna.
Men min helg har varit ganska lat.

I fredags var jag med sandra på söderdiscot, jaa det var inte mkt där, vi kom 50 min sent och vi var fortf en va dom 10 första. menmen jag sandra tobbe och alle satt i kiosken och hade trevligt mest hela kvällen, sen vid 11 cyklade jag sandra och pontus hem, sen sov sandra hos mig.
På lördagen vaknade vi vid 11, men vi låg kvar och såg film, simpson :$ till typ 4, då for vi på subway, sen på hemmakväll sen hem till mig igen och såg film resten av kvällen, sen somnade vi 11, typ världens härligast dag.
Sen idag vaknade vi 8 då gjorde vi oss klara, för halv 11 hade jag match i skelleftehamn, vi vann med 3-1 =D Efter den for jag hem och duschade osv, sen kom sandra hit igen då for vi på skyltsöndagen. Den var väl sådääär. Träffa folk osv är väl trevligt men annars suger det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0