hej

Igår varjag på hockey, jag for dit med amanda, sen träffade vi alle fili osv och stod med dom i första. Sen gick vi och stod med Adrian Lahti picke osv=)
Idag väckte mamma mig och sa att det var poliser och brandmän överallt, jag kollade ut och såg en ambulans, detvar tydligen någon lastbil som hade vält med nån gassak i :O Dom hade spärra av jätte långt. På skolan gjorde vi iaf inte mkt, vi lyssnade på några lärare före lunch sen efter lunch vare luciamöte hela eftermiddagen för dom som skulle vara me i luciatåget. Vid 3 cyklade jag hem och poliserna och det var fortf kvar :O Sen såg jag lastbilen som låg där så fint i gräset typ uppoch ner:O
Menmen nu ska jag sluta skriva, ska snart äta sen coop och söder=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0