Onsdag.

Igår sov jag till typ 9, senvid 11 kom sandra till mig. Vi var inne ett tag sen cyklade vi till coop, där köpte vi korv godis osv. Sen träffade vi Elias Jonte och Sara, vi for till rampen med dom. Där stannade vi till typ halv 4. Då for jag och Sandra hem till mig, vi låg typ oss sov tills det var mat, och lekte lite med Nelly. Vid halv7 kom Jonte Navve och Sara. vi var inne ett tag sen for vi till Elias. Killarna hoppade studsmatta ett tag sen vid 8 cyklade vi till landskyrkan, vi skulle kolla när dom tände elden. Sen var det inge kul där, så vi skulle cykla och köpa godis, först for vi till ica men dom hade stängt, då cyklade vi iväg till någon mack och köpte godis. Sen cyklade vi hem till mig och skulle hämta korven och drickorna osv. Sen skulle vi hitta grillplats, först for vi till sunnanåskolan men där var det några redan. Vi pratade med dom ett tag sen cykla vi vidare. Vi hitttade tillslut til sörböleskolan. Vi kämpade ett tag med att göra upp eld. Efter 30 min typ hade vi en fin eld. Vi grillade och hade kul !=)
Vid 11 började skulle alla fara, Sandra och sara skulle sova hos mig.
vi skulle kolla om dom vid sunnanåskolan var kvar men dom hade flyttat till dagiset och var ute och smällde, så vistannade ute med dom. vid kvart i12 följde jag och sandra&sara med richard och jesperBv utanför dom, vi satt och prata med dom typ i 20 min, sen gick vi hem.  Sen gick vi och la oss vid 1, och vaknade typ 9. Nu ska vi snart ut och sola.

Bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: SSandra

Det var jätte kul =)(L)

2008-05-01 @ 11:08:56
URL: http://sandracheikho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0