MINdag

Vid klockan 1 cyklade jag och matilda till stan, och träffade sandra och sara. sen tog vi bussen till ursviken där vi kollade på match, haha vi låg på folketshustaket och kollade. Sen åkte jag sara och sandra hem med jonte. När vi kom hem var jag hemma ett tag sen mötte jag sandra och sara i stan igen. Sen åt vi på dallas och var ute och gick och spela fotboll på sunnanå, :] sen gick vi in till mig och satt vid datorn då vi hörde att det stog någon utanfö fönstret, det var navve jonte och nicke, så gick vi ut med dom till sunnanåskolan och hade jättejättekul, hahaha jag tror inte jag har skratta så mkt på länge :] sen rånade vi elias av några och gick in till mig och chillade=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0