igåååååååååår

Stan med sandra sara joel navve elias och jonte efter skolan, tyo till 5..
på kvällen var jag och sandra ute och gick massa, hade trevligt, vid halv 9 for vi till stan oich tröffade navve joel och elias , så for vi på BIO.  Efter det hände lite saker som inte är så roliga därför tänker jag inte prata om dom....


Men iaf sovde sandra hos mig, jag lyckades somna efter ett tags kämpande.vi vaknade vid 1 då vi börja smsa :) vi gjorde oss klara och jag sara sandra for tilll elias och var med han navve och joel, vi låg och sola på studsmattan och for till kyrkholmen osv, alla bada utom jag och joel.................. Nu sitter jag iaf hos sara, väntar på att alla andra ska kommaa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0