heejjjjj

hejhej, jag hann inte skriva något igår, för jag for till happaranda med mamma och jonna på morgonen, vi var på IKEA, köpte lite saker osv. Sen vid halv 9 kom jag hem, då packade jag ihop lite saker sen cyklade jag och Emelie till linus. För vi skulle sova i hans lekstuga med han och Elias. Vi somnade typ vid 4. Fast jag kännade att jag inte var så social där mitt i natten, sen vaknade vi typ 11. Då cyklade jag och Emelie hem, när jag kom hem duschade jag och åt osv, sen cyklade jag till atorp och var med sandra hanna och sara ett tag. När jag for hem därifrån träffade jag Jesper richard och Emelie. Stog och prata med dom ett tag sen kom yaoska då följde jag med dom till stan och köpte glass, sen gick vi ner och satte oss vid älven, sen for vi till richard ett tag, sen skulle hen fara någonstans så vi for till rasmus och spelade badminton och hoppas studsmatta osv=)
Snart ska jag se film med Emelie Linke och Jesper<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0