KVÄLLEN

Efter skolan så gick jag och sandra till stan, då åt vi på subway, sen gick vi upp till edda, och väntade på mamma som skulle komma med min innebandyklubba, sen hade jag tärning från 4 till halv 6, och sandra orkade kolla på hela tiden hahah :] Den var skojj iaf (: sista halvtimmen spelade vi mot killarna :]
Efter träningencyklade jag och sandra till ica i stan och köpte godis, sen for vi hem till mig och åt tacos, sen kom jonas till mig, vi började se titanic, så kom emelie och linke=),  vi såg film ett tag sen gick vi ut, men då tyckte emelie jonas och linke att vi sprang ifråndom, som vi inte gjorde utan dom gick förbi oss och dissade ooss när vi stod och vänta på dom, menmen jag och sandra var ute och gick ett tag sen gick vi in igen, sen for hon hem, och nu ska jag sova, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0