Fredag=)

Vid halv 12 kom Sara sandra erik och simon till mig =) , vi satt och såg tv osv typ i en timme, sen skulle erik och simon fara, då gick jag sandra och sara ut, först gick vi till en lekpark och gungade med en snöklump HAHHA<3 sen gick vi till sunnnaåkiosken och köpte godis, sen gick vi in till mig och såg bullerbyn=), sen for sara och jag och sandra spelade skipbo, vid 6 for vi på bio med jonte och sara vi såg 27 dresses, den var bra =D
Sen efter bion for jag och sandra på hemmakväll och köpte  ben & jerry glass=) .
Nu ska vi se thering 1 och spela skipbo=)


Svar till anonyma saken: vi såg i en liten

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg ni den i en liten eller stor biosalong?

2008-03-28 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0