Midsommar

Dåligt uppdatering, men jag och sandra fick inte sitta på hela dagen......

Igår ver der iaf midsommar, på dagen var jag med sandra, vi var ute och cykla åt på sibylla osv, sen for vi hem till mig och gjorde oss klara sen mötte vi jesper och cyklade iväg till Sara. Hos sara åt vi middag, Sara Sandra jag Jesper Emma och Pone, vi åt grillat, jättegott var det. Vi satt och hade trevligt en lång stund, sen vart det efterrätt, tårta :} Sen såg vi film osv, richars och jonte kom också lite senare. Vid 12 halv1 cyklade jag och sandra hem och sov.

Idag vaknade vi typ 11 orkade inte göra mkt, vi cyklade till coop och köpte godis och for hem och såg film, sen åt vi, efter maten for vi och var med Jesper Emelie och Richard, vi såg film osv sen jag och sandra och  träffade bulan=D Sen for vi hem vid halv 12, nu ska vi sova=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0