=))

Hann typ inte skriva nått igår, men jag var iaf på stan med sandra. Jag hittade en skolavslutnigsklännig, ´haha en röd, jag kommer sticka ut :O? sen köte jag 2 linnen en bh och en vanlig tröja, örhöngen och hårband, och hårfärg. Sen macka på subway (L)  Nu är mina pengar HELT slut. Men efter det for jag och sandra hem till mig, vi färgade mitt hår osv, sen for hon hem och åt sn kom hon tillbaka. Först satt vi och dryga vid datorn, sen började vi backa, vi bakade nått jättekonstigt. men det vart gott :] men mitt i bakningen kom vi på att vi var tvungna att hinna på coop, så jag tiggde lite pengar av mamma också cyklade vi iväg till coop, köpte glass osv. Påvägen hem mötta vi Emelie och Yaoska, dom berättade en ganska skojjig grej :] Men jag nämner inte vad.
Men vi bakade iaf klart och satt vid datorn, sen la vi oss och såg eva och adam<3<3<3<3 sen somnade vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0