moppeee

Idag har jag varit med isa, först var vi på stan, sen for vi hem till mig och satt ute osv, så fick jag följa med Johan en tur på moppen, hahha. Efter maten lyckades isa övertala mig att följa med till ciccis stuga, så isa kom och hämtade mig med moppen så for vi till stackgrönnan eller vad detnu heter, sen tog cicci och felicia med oss på någon konstig väg till bureå. När vi väl var i hennes stuga paddlade vi kanot, badade osvosv det var jätteskojj, vid 11 for vi in till bureå på macken, då var det jag som körde :$  sen var vi på macken ett tag, sen for vi för cicci skulle träffa några rejält osociala killar som inte var ens lite roligara så vi for dirr, sen skulle jag och isa hem, och då körde jag hela vägen hem med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0